ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε, ότι λόγω της Covid-19, ενδέχεται να υπάρχει έλλειψη κάποιων προϊόντων στα εργοστάσια.
Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνούμε μαζί σας και θα σας ενημερώνουμε το ταχύτερο δυνατό. Επίσης θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας σε περίπτωση που έχετε προπληρώσει.
BMW R nineT Scrambler.
Ειλικρινής. Αδάμαστη, Αερόψυκτη.
Άγγιξε τον αέρα, ακολούθησε την κάθε διαδρομή σου και νιώσε την ελευθερία. Η BMW R nineT Scrambler σου επιτρέπει να κάνεις αυτό που εσύ επιθυμείς. Σκληρή, αντισυμβατική και ενάντια στα καθιερωμένα πρότυπα, πηγαίνει όπου θέλεις. Κατασκευασμένη για αληθινούς χαρακτήρες που θέλουν η μοτοσικλέτα τους να είναι αγνή, minimal και να πηγαίνει κόντρα στους κανόνες.
Δες, άκου, νιώσε.
Ο μοναδικός ήχος της R nineT Scrambler τραβάει πραγματικά την προσοχή! Ο κλασικός boxer κινητήρας 1.200 κ.εκ. και ο ψηλά τοποθετημένος διπλός σιγαστήρας εξάτμισης εξασφαλίζουν ότι η φωνή της μοτοσικλέτας θα ακουστεί παντού! Σε σύγκριση με την R nineT, το τιμόνι είναι τοποθετημένο ψηλότερα και η σέλα είναι σε διαφορετική θέση. Αυτό εξασφαλίζει μια άνετη θέση οδήγησης για κάθε αναβάτη. Με σύμμαχο τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν είναι πια πρόβλημα.
Χωρίς όρια.
Λάστιχα εκτός δρόμου, ψηλά τοποθετημένος σιγαστήρας εξάτμισης, ρετρό χαρακτηριστικά και άνετη όρθια θέση οδήγησης – ακόμα και με τη πρώτη ματιά, θα διαπιστώσεις ότι με την τυπική Scrambler σχεδίαση, η βόλτα σου δεν θα τελειώσει όταν η άσφαλτος σταματήσει. Οι 19 ιντσών τροχοί, το αναλογικό ταχύμετρο, το ρεζερβουάρ σε χρωματισμό Monolith metallic matt και άλλες ιδιαίτερες λεπτομέρειες κάνουν το Scrambler μια υψηλής ποιότητας κλασική μοτοσικλέτα. Και με λίγες μικρές κινήσεις μπορείς να δώσεις στην R nineT Scrambler την προσωπική σου πινελιά. Τυπική Scrambler. Τυπική BMW Motorrad. Η R nineT Scrambler βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο σε θέματα ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας. To ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό για να εξασφαλίσει την ασφάλειά σου. Οδήγησε ελεύθερα με την R nineT Scrambler.
| Κινητήρας | |
|---|---|
| Τύπος | Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, δύο εκκεντροφόροι και τέσσερις ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης |
| Διάμετρος x Διαδρομή | 101 mm x 73 mm |
| Κυβισμός | 1.170 cc |
| Μέγιστη ισχύς | 81 kW (110 hp) στις 7.550 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή | 116 Nm στις 6000 rpm σ.α.λ. |
| Σχέση συμπίεσης | 12.0 : 1 |
| Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
| Διαχείριση καυσαερίων | Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU 4 |
| Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου | |
| Τελική ταχύτητα | Πάνω από 200 km/h |
| Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h | 4,5 l |
| Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h | 5,9 l |
| Τύπος καυσίμου | Αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 RON |
| Ηλεκτρικό Σύστημα | |
| Εναλλάκτης | Τριφασικός εναλλάκτης 720 W |
| Μπαταρία | 12 V / 14 Ah χωρίς απαιτήσεις συντήρησης |
| Σύστημα μετάδοσης ισχύος | |
| Συμπλέκτης | Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία |
| Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια |
| Δευτερεύουσα μετάδοση | Με άξονα μετάδοσης |
| Πλαίσιο / φρένα | |
| Πλαίσιο | 3 τμήματα σχεδίου πλαισίου με εμπρόσθιο πλαίσιο και 2 οπίσθια τμήματα πλαισίου, κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων ως φέρον στοιχείο, αποσπώμενο υποπλαίσιο |
| Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού | Τηλεσκοπικό πιρούνι, με διάμετρο 43 mm σταθερού σωλήναT |
| Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού | Αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, ρύθμιση επαναφοράς |
| Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω | 125 mm / 140 mm |
| Μεταξόνιο | 1.522 mm |
| Ίχνος | 116,1 mm |
| Γωνία τιμονιού | 61° |
| Ζάντες | Χυτοί Τροχοί |
| Ζάντα, εμπρός | 3,00 x 19" |
| Ζάντα, πίσω | 4,50 x 17'' |
| Ελαστικό, εμπρός | 120/70 R 19 |
| Ελαστικό, πίσω | 170/60 R 17 |
| Φρένο, εμπρός | Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων ακτινών εμβόλων |
| Φρένο, πίσω | Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων |
| ABS | BMW Motorrad ABS στο βασικό εξοπλισμό |
| Διαστάσεις / βάρη | |
| Μήκος | 2.175 mm |
| Πλάτος (με καθρέπτες) | 880 mm |
| Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) | 1.330 mm |
| Ύψος σέλας, βάρος κενό | 820 mm |
| Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό | 1.830 mm |
| Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ | 220 kg |
| Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος | 430 kg |
| Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) | 210 kg |
| Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 17 l |
| Ρεζέρβα | περίπου 3,5 l |





















