ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε, ότι λόγω της Covid-19, ενδέχεται να υπάρχει έλλειψη κάποιων προϊόντων στα εργοστάσια.
Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνούμε μαζί σας και θα σας ενημερώνουμε το ταχύτερο δυνατό. Επίσης θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας σε περίπτωση που έχετε προπληρώσει.
Η BMW R nineT Pure. Απλή. Λιτή. Αερόψυκτη.
Η BMW R NineT Pure είναι ιδανική για όλους όσους αγαπούν την κλασική roadster σχεδίαση και ψάχνουν για μία απλά αξέχαστη οδηγική εμπειρία. Μας κάνει να αναπολούμε τη δεκαετία του 1970 και την εποχή του '80. Αλλά οι ρίζες της πάνε βαθύτερα. Ακόμα και η πρώτη μοτοσικλέτα της BMW ήταν απλή, λιτή και δυναμική. Τότε, το 1923, ο δικύλινδρος boxer BMW κινητήρας αποτελούσε ήδη τη καρδιά ολόκληρης της μοτοσικλέτας. Ταυτόχρονα, η νέα R NineΤ Pure σου προσφέρει πολλές επιλογές για να εξατομικεύσεις τη μοτοσικλέτα σου, ανάλογα με τις προτιμήσεις σου. Μπορείς να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου: για τη μοτοσικλέτα σου και για τον τρόπο ζωής σου. Θα αισθανθείς τις ρίζες της, είτε την εξατομικεύσεις , ή απλά απολαμβάνεις τη συγκίνηση του πατήματος του γκαζιού.
Με τα απολύτως απαραίτητα.
Ο σχεδιασμός της R NineT Pure θυμίζει αυτόν μίας τυπικής roadster. Ο κυκλικός προβολέας με το χρωμιωμένο περίγραμμα, τα βερνικωμένα υλικά και το νέο κυκλικό ταχύμετρο χαρακτηρίζουν την εμφάνισή της. Οι αναλογίες της καθορίζονται από το πλαίσιο τριών τμημάτων με το νέο, εμφανισιακά κλασικό πιρούνι της. Κορυφώνονται όμως, από το δικύλινδρο boxer κινητήρα. Θα καταλάβεις μόλις ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο του. Το ρεζερβουάρ από χάλυβα και το στενό πίσω μέρος της, ολοκληρώνουν μια σιλουέτα που είναι ταυτόχρονα μοντέρνα και κομψή: για μια ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση - και όλα αυτά πάνω στους εντυπωσιακούς χυτούς τροχούς της. Ωστόσο, ο ιδιαίτερος σχεδιασμός της δεν έχει να κάνει με νοσταλγία. Η R NineT Pure σου επιτρέπει να προσαρμόσεις τη μοτοσικλέτα σου στο έπακρο: να την εξοπλίσεις, να την τροποποιήσεις, να τη σχεδιάσεις – η δική σου μοτοσικλέτα, το δικό σου στυλ. Τα θεμέλια της μοτοσικλέτας: μια δοκιμασμένη ιδέα και, φυσικά, η συνήθης υψηλή ποιότητα της BMW Motorrad.
Δικύλινδρος boxer κινητήρας για μια απόλυτα μοναδική βόλτα.
Ο κινητήρας και το ηλεκτρικό σύστημα της R nineT Pure έχουν εντυπωσιάσει ήδη τους αναβάτες από την R nineT. Ο αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος boxer κινητήρας με τους 110 ίππους του (81 kW) υπόσχεται μια πλούσια, αξέχαστη εμπειρία οδήγησης και κρατά την υπόσχεσή της - χαρακτηριστικό του δικύλινδρου κινητήρα. Το 2-σε-1 σύστημα εξάτμισης με μια τυπική roadster-εμφάνιση τονίζει αυτό το στυλ με έναν πλήρη, ισχυρό ήχο. Χάρη στο ABS στον βασικό εξοπλισμό και το ASC στον προαιρετικό, μπορείς να οδηγήσεις αυτή τη δυνατή μοτοσικλέτα με ασφάλεια στους δρόμους.
Στιλάτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Η R NineT Pure σου επιτρέπει να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου για την απόκτηση μιας μοναδικής μοτοσικλέτα. Σύμφωνα με το δικό σου γούστο. Δημιούργησε τη μοτοσικλέτα σου - με το προσωπικό σου στυλ. Χάρη στο σχετικά χαμηλό ύψος σέλας, η μοτοσικλέτα είναι κατάλληλη για πολλά διαφορετικά ύψη αναβάτη. Επιπλέον, μπορείς να χαμηλώσεις την R NineT Pure σου περαιτέρω με το κιτ χαμηλώματος του προαιρετικού εργοστασιακού εξοπλισμού. Είναι βέβαιο πως θα οδηγείς τη μοτοσικλέτα σου με τον καλύτερο roadster τρόπο – με αυτοπεποίθηση και σιγουριά.
Φτιαγμένη για τις δικές σου ιδέες.
Είσαι ό,τι επιλέγεις να οδηγείς. H R NineT Pure αντικατοπτρίζει το προσωπικό σου γούστο και τη δημιουργικότητά σου. Το υποπλαίσιο της μοτοσικλέτας μπορεί να αφαιρεθεί, ακριβώς όπως και με τη R NineT. Σε περίπτωση που θέλεις να τραβήξεις τα βλέμματα όλων πάνω σου. Τα αυθεντικά BMW Motorrad Αξεσουάρ σου επιτρέπουν να προσαρμόσεις περαιτέρω τη μοτοσικλέτα σου.
| Κινητήρας | |
|---|---|
| Τύπος | Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer, τετράχρονος, δύο εκκεντροφόροι και τέσσερις ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες ανά κύλινδρο, κεντρικός άξονας εξισορρόπησης |
| Διάμετρος x Διαδρομή | 101 mm x 73 mm |
| Κυβισμός | 1.170 cc |
| Μέγιστη ισχύς | 81 kW (110 hp) στις 7.550 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή | 116 Nm στις 6.000 rpm σ.α.λ. |
| Σχέση συμπίεσης | 12.0 : 1 |
| Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
| Διαχείριση καυσαερίων | Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU 4 |
| Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου | |
| Τελική ταχύτητα | Πάνω από 200 km/h |
| Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC | 5,3 l |
| Τύπος καυσίμου | Αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 RON |
| Ηλεκτρικό Σύστημα | |
| Εναλλάκτης | Τριφασικός εναλλάκτης 720 W |
| Μπαταρία | 12 V / 14 Ah χωρίς απαιτήσεις συντήρησης |
| Σύστημα μετάδοσης ισχύος | |
| Συμπλέκτης | Ξηρός μονόδισκος, με υδραυλική λειτουργία |
| Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια |
| Δευτερεύουσα μετάδοση | Με άξονα μετάδοσης |
| Πλαίσιο / φρένα | |
| Πλαίσιο | 3 τμήματα σχεδίου πλαισίου με εμπρόσθιο πλαίσιο και 2 οπίσθια τμήματα πλαισίου, κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων ως φέρον στοιχείο, αποσπώμενο υποπλαίσιο |
| Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού | Τηλεσκοπικό πιρούνι, με διάμετρο 43 mm σταθερού σωλήνα |
| Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού | Αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, ρύθμιση επαναφοράς |
| Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω | 125 mm / 120 mm |
| Μεταξόνιο | 1.493 mm |
| Ίχνος | 105 mm |
| Γωνία τιμονιού | 63,4° |
| Ζάντες | Χυτοί Τροχοί |
| Ζάντα, εμπρός | 3,50 x 17" |
| Ζάντα, πίσω | 5,50 x 17" |
| Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR 17 |
| Ελαστικό, πίσω | 180/55 ZR 17 |
| Φρένο, εμπρός | Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων ακτινών εμβόλων |
| Φρένο, πίσω | Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων |
| ABS | BMW Motorrad ABS |
| Διαστάσεις / βάρη | |
| Μήκος | 2.105 mm |
| Πλάτος (με καθρέπτες) | 900 mm |
| Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) | 1.240 mm |
| Ύψος σέλας, βάρος κενό | 805 mm |
| Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό | 1.750 mm |
| Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) | 219 kg |
| Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος | 430 kg |
| Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) | 211 kg |
| Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 17 l |
| Ρεζέρβα | περίπου 3,5 l |
- Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
- 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
























